tutorial

kartki

środa, 14 maja 2014

Żeby nie było tak sielsko...

przygotowałam  na następne spotkanie TECZKĘ- AKORDEON. Jak ostatnio zobaczyłam Anię z Jej ogromnym workiem wypełnionym zdjęciami, pomyślałam, że zrobimy taką teczkę na zdjęcia , grafiki , wycięte elementy, czy cokolwiek ( bardzo proszę mi w tym miejscu nie robić żadnych min! ;)) ). Jak zwykle, sklep przygotuje materiały, a Wy moje drogie przynieście narzędzia i power do pracy. Poniżej parę zdjęć poglądowych co Was czeka ....:)
Najpierw rączka , coby było za co chwycić....

 ozdoby...


 jeden bok w formie harmonijki....
 drugi..
 od góry...
 w środku już mam parę zdjęć...
 zamknięta z przodu...
 zamknięta z tyłu...
 "mały" szczególik....
 jeszcze w promieniach słońca....
 A oto " cała ja ".....
Zrobiłam zapięcie na magnes, ale od razu uprzedzam, nie sprawdza się. Musiałby być chyba szeroki na 5 cm aby utrzymać to wszystko. Jak jest mało zdjęć, to OK. Ale nie po to ją robimy, aby się na nią patrzeć, tylko żeby jej używać! Mam w planie zrobienie takiej teczki jeszcze z zapięciem jak do drewnianych pudełek, ale zobaczymy, czy się sprawdzi. Ew. można zrobić zapięcie na gumkę.
Materiały których użyłam...



i narzędzia...
Papier którym ozdobiłam teczkę został  wydrukowany przeze mnie w programie graficznym , zakupionym wraz z drukarką. Na pewno też macie, bo to dodają do każdej drukarki. 
I na dziś to już wszystko. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie dziękując jednocześnie za odwiedziny....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz