tutorial

kartki

niedziela, 4 maja 2014

Dalej w temacie LO...

Dziś pokażę Wam dwa następne scrapy, które zrobiłam na czwartkowe spotkanie. Jak zwykle, kolorystyka ciemna, Bo jak bym się starała zrobić jasną , to i tak ręka sama sięga po tusze do cieniowania i przyciemniania. No przyznaję się....lubię ciemne kolory :)). Na pierwszy ogień idzie scrap w żółciach i brązach. Tło zrobiłam sama . Nowością w moich postach będzie to , że pokażę co użyłam do zrobienia scrapa.Zapraszam więc do oglądania....
Tło to paper soft - color + pieczątki. Gałązki pokolorowane tuszem do ilustracji . Róże to pieczątka 3D VIVY , + Farba 3D , (oooo... widzę że pieczątki nie ma na zdjęciu :))))

W przybliżeniu...
 Ramki już nie ma gdyż przerobiłam scrapa, po prostu mi się nie podobał :((
A to materiały użyte do tworzenia tego scrapa. 
Jeszcze paper soft- tym robiłam tło.
 I drugi scrap w kolorze czerwonym.
 Znów materiały użyte do tworzenia tego scrapa.
 A to już puder wraz z tuszem do embossingu- clear.
Tylko i aż tyle.... Pozdrawiam Was serdecznie i znów zapraszam na grzędowisko. Dziękuję za odwiedziny.


1 komentarz: