tutorial

kartki

środa, 7 maja 2014

Jak jest....

każdy widzi  :)) Kogo najczęściej biorę na tapetę, i jaka kolorystyka mnie kręci ,  nie da się ukryć. Pokażę wam następny scrap , będzie to wersja baby. Oczywiście wszyscy powiedzą ,że na pewno będzie taki słodziutki.... Otóż NIE! U mnie będzie inny. A jaki? Zobaczcie sami :)) Jak " zwykle " , po nowemu ;)  załączam zdjęcie rzeczy które użyłam do zrobienia tego scrapa. Szybciej, niż miałabym to tłumaczyć. A i Wam myślę - będzie łatwiej zrozumieć. Paper softów używam przede wszystkim do robienia tła, lub cieniowania. Świetne są też do pieczątek, ale jak tło jest zrobione paper softem, to pieczątka zrobiona tym samym może nie być widoczna. Dlatego używam tuszy. Czasami jak zapomnę pokazać na zbiorowej fotce jakąś użytą rzecz, to robię jej osobną sesję ;)) A co mi tam, niech się cieszy.... Ale wracam do sedna. Zapraszam na zdjęcia... Najpierw cały scrap...
 Trochę szczegółów...


 Materiały....
 i na koniec słodkie solo....
Jak już się napatrzyliście ;) , to pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam znów, bo wiecie co ! Bo cdn!!! Dziękuję wszystkim odwiedzającym mnie na grzędowisku, że znaleźli czas aby do mnie zajrzeć:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz