tutorial

kartki

sobota, 17 maja 2014

Nie wytrzymałam

i zmieniłam to diabelne zapięcie w teczce . Tak mnie ten ledwo trzymający magnes denerwował , że musiałam to zrobić. Nakombinowałam się, ale efekt jest OK. Nie dość że bez problemu trzyma ciężar całej teczki, to jeszcze lepiej wygląda. No cóż, nie zawsze to co pierwsze, jest najlepsze ;) . Pokażę co wykombinowałam, żebyście mogli sobie pooglądać, i wyciągnąć wnioski z mojej porażki. Ale jak to w scrapbookingu jest, na ogół prawie wszystko można przerobić,zamaskować itp.... No to oglądamy!






I oczywiście co użyłam.....



Uszkodzony karton po oderwaniu magnesu zasłoniłam nowym elementem , nawiązującym do elementów zewnętrznych, a zapięcie ( do pudełek drewnianych) postarzyłam STEMPEL- FARBE  3D VIVY. Nic szczególnego, a jaka zmiana!............
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie i do zobaczenia!



1 komentarz:

  1. Skąd ka to znam... Jak mnie coś denerwuje w pracy, to poprawiam do skutku;)

    OdpowiedzUsuń