tutorial

kartki

piątek, 2 maja 2014

Moje LO

Witam wszystkich serdecznie. Wczoraj mocno pracowałam nad moimi LO które będą tematem naszych najbliższych warsztatów. Najpierw przygotowałam sobie kilka kartek z tłami. Chcę Wam powiedzieć, iż wszystko robię mediami VIVY. Jedynie pieczątki  to tusze, ponieważ gdybym robiła VIVĄ, mogłyby mi się zlać z tłem i nie byłoby ich widać ( jak wiecie lubię ciemne kolory ) . W moich LO staram się wykonywać wszystko sama ( łącznie z drukowaniem zdjęć ) . Na początek pokażę Wam jakie tła sobie przygotowałam. Zostały mi jeszcze 4 z 6 , gdyż dwa już wykorzystałam. Tła zrobiłam PAPER SOFT - COLOR VIVY.




Poniżej przedstawiam już gotowe dwa LO.
Pierwszy to N.Y.C.......

Tło i wycięty budynek pocieniowałam PAPER SOFTEM. Kwiatki pomalowałam FERRO. Kawałki plastrów miodu -  embossing na gorąco. Zdjęcie wydrukowałam sama. 
Drugi to NIAGARA FALLS....


Tutaj również użyłam PAPER SOFTÓW. Najpierw zrobiłam niebieskie tło. Później przybiłam pieczątki tuszem do embosisngu ( jak wiecie jest przeźroczysty) , a następnie użyłam przeźroczystego pudru do embossingu. I znów pocieniowałam PAPER SOFTEM, tyle,że w innych odcieniach. Efekt oceńcie sami. Kwiatki to tusze wodne. Zdjęcie wydrukowane na drukarce na papierze fotograficznym matowym, obramowane ramką wyciętą z dziurkacza brzegowego- pomalowanego INKA GOLD.Krople wody na okularach , ubraniu i kwiatkach , to nic innego jak Gloss gel.  Aha, zapomniałabym, wytargana kartka pod zdjęciem tworząca kontrast, pomalowana jest czarnym STEMPEL-FARBE 3-D . Też VIVY. I to by było na razie na tyle. Pędzę tworzyć dalej , a Was serdecznie zapraszam na cdn. dziękując za dzisiejszą wizytę u mnie.



4 komentarze:

  1. Tak czułam że ostro pracujesz bo cisza na FB
    mój faworyt to 1 piekny
    A ja dziś cały dzień w pracy z dojazdem prawie 11 godzin ale wczoraj był album aż boję się ze za dużo zrobiłam naraz i jutro też będę działać

    OdpowiedzUsuń
  2. Udane. Sama przyjemność taka pieczątka.

    OdpowiedzUsuń