tutorial

kartki

niedziela, 18 maja 2014

Na Dzień Matki...

Koleżanka poprosiła o kartkę i coś nietypowego .Pomyślałam o ramce na zdjęcia. A jak kartka i ramka, to musowo pudełko. I tak powstał komplet , składający się z kartki , ramki , i pudełka . Ponieważ wiem jaką kolorystykę lubi jej mama , zdyscyplinowałam się , i NIC NIE PRZYCIEMNIŁAM! Komplet jest w delikatnych brązach,beżach ,kremach i różach. A zresztą ,co Wam będę opowiadać! Zapraszam do oglądania....... ( Radzę , zróbcie sobie kawy i usiądźcie wygodnie, gdyż zdjęć jest dużo!)
Na początek ramka na zdjęcia -  parę zbliżeń na poszczególne elementy...






 A tak wygląda ramka w całości...
 Oczywiście nóżka do podpierania....

 A tu już w pudełku.Docelowo ramka zawinięta będzie w bibułkę. To tylko przymiarka czy wszystko się zmieści.
 I znów parę zbliżeń na elementy pudełka.....


 Tak wygląda pudełko od góry...
 I wreszcie kartka....




 A tu już pomału w grupie....


 I na koniec całość już zapakowana.
Jeżeli chodzi o obrazek w ramce, to jest to tylko ilustracja, którą trzeba zamienić na zdjęcie. Kluczową rolę odegrały w tej pracy różne wykrojniki. Napisy są mojego autorstwa . Do kolorowania, użyłam STEMPEL-FARBE 3 D VIVY , kolor kupfer. Oczywiście poniżej przedstawiam narzędzia i materiały których użyłam do stworzenia tego trio.....  Zaczynamy od narzędzi...
 Narzędzia i materiały



Nie umieszczam rzeczy oczywistych takich jak nożyczki,drukarka,kartony kremowe itp.... I to by było na tyle. Nareszcie dotarliśmy do końca! Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za wizytę, i zapraszam ponownie.



2 komentarze:

  1. Jesteś perfekcyjna , gdy zobaczyłam wstążeczkę na pudełku zrozumiałam jakim jestem dyletantem w tej dziedzinie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, jestem pewna, że też tak umiesz, tylko nie wierzysz w swoje umiejętności.

      Usuń