tutorial

kartki

piątek, 16 maja 2014

Na cito...

Koleżanka poprosiła mnie, abym zrobiła jej karteczkę komunijną dla chłopca. Od razu się zgodziłam, gdyż bardzo ją lubię ( tą koleżankę :)) ). Pomyślałam, że na ogół kartki komunijne są takie białe , ascetyczne, lub wręcz odwrotnie, bardzo bogate, prawie ślubne. Mnie Bóg kojarzy się z ciepłem, promieniami słońca, i oczywiście kolorem. Chcąc pogodzić te dwa odmienne obrazy, użyłam trochę bieli,trochę koloru. Mam nadzieję, że koleżanka nie będzie miała do mnie o to pretensji, ale to nie jest pierwsza praca ręczna którą dla niej robię, więc chyba zdążyła poznać mój styl tworzenia. A Was moi kochani zapraszam do oglądania . Zdjęcia jak zwykle robione w nocy, więc kolor biały wychodzi żółto - no cóż "C'est la vie" .....
Pudełko.....
Po otwarciu.... 
 kartka ...
 trochę spojrzeń na szczegóły....







  
A oto jakich materiałów,narzędzi i mediów użyłam do stworzenia tej karteczki.




Papiery ,to karton wizytówkowy - krem i biały, ozdobione przeźroczystym pudrem do embossingu , oraz wstążki- biała i beżowa. Jeżeli chodzi o tekturkę to na zdjęciu jest inna , ale tego samego producenta. Kupiłam różne, lecz po jednej sztuce, dlatego nie mogę jej tu pokazać. Powinnam zrobić zdjęcie przed i po. To byłoby fajne, no cóż....:( . Na dziś to wszystko. Pozdrawiam Was serdecznie, i zapraszam ponownie....

3 komentarze:

  1. Kartka jest śliczna, delikatna i wysmakowana. Po raz kolejny zachwyca mnie Twoje zastosowanie mediów - zachwyca, ale też zachęca .... dziękuję.
    gb

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tyle dobrych słów, żałuję że nie spotkałyśmy się w Katowicach, choć mocno Cię wypatrywałam. Ale pewnie niedługo się zobaczymy ( wiem że w czwartek Cię nie będzie, wielka szkoda ). Zachęcam Cię z całego serca, nie bój się eksperymentów! Mieszaj, maluj,używaj te media które masz, a wiem że masz! Pozdrawiam Cię i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń