tutorial

kartki

wtorek, 11 marca 2014

......

Widzę że na blogach wiosna rozgościła się na dobre.... Po jesieni jest to najpiękniejsza pora roku ( tak,tak dobrze widzicie...PO JESIENI..) Dla mnie to jesień , ze swoimi niesamowitymi kolorami i zapachami jest najpiękniejsza. Nawet ta listopadowa, gdzie deszcze szargają bezlistnymi drzewami a mgły snują się nisko przy ziemi.  Taki obraz ma w sobie dużo tajemniczości i melancholii. Ale teraz jesteśmy w temacie wiosny, to i pokażę co ostatnio wymodziłam. Zrobiłam całą drużynę torebeczek na słodycze. Papier kupiłam oczywiście w moim ulubionym sklepie Studio Hobby Dekoruj przy Garbarskiej w Krakowie. To włoski papier o bardzo pięknych kolorach . Ma odpowiednią grubość, więc świetnie nadaje się do wszelkich prac scrapowych ( i nie tylko ). Ja akurat zrobiłam torebeczki, ale z uwagi na jego wytrzymałość również oprawiam nim albumy. Zapraszam więc do oglądania...


I to na razie tyle. Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam  na moje grzędowisko. 

3 komentarze:

  1. Czy mogłabym prosić o przesłanie obiecanych opisów wykonania (rozrysowania) quillingowego jajka 3D, ewentualnych wzorów. ecebulska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja taką dostałam jeszcze raz dxiekujet

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za przesłany plik z instrukcją. Ewa Cebulska

    OdpowiedzUsuń