tutorial

kartki

wtorek, 4 marca 2014

Wiosna....Wiosna.....ach to Ty.......

chciałoby się zaśpiewać.........Jak na razie musimy trochę z tym poczekać. Ale tulipany w ogródku już są! Proszę , oto dowód

( Skąd takie trawsko?! )
A mnie żeby się nie dłużyło, zrobiłam parę karteczek wiosenno - świątecznych. Muszę Wam powiedzieć, że jak jakiś motyw siądzie mi w głowie, to niestety muszę go zrealizować, bo inaczej będzie za mną łaził, jak wierny piesek. Dopiero jak go wyrzucę z siebie, to mogę spokojnie robić coś innego. Tak było i tym razem. Zobaczyłam wykrojnik - rowerek , i już było po mnie. W głowie siadł mi pomysł zrobienia kartek Wielkanocnych z motywem wiosny. No.... musiałam go zrealizować, bo inaczej nie miałabym spokoju. Czy mi się udało ?Oceńcie sami. Ja jestem zadowolona.
Na początek energetyzująca kartka wypełniona czerwienią i bielą  - jak tulipany ....
żółcie - jak kaczeńce na łące....... 
 błękity - jak wiosenne niebo.....



i romantyczne fiolety - jak fiołki w ogródku....


 Kiedy kupowałam maszynkę do wycinania i wytłaczania firmy Joy, to uważałam , że zrobiłam świetny zakup. I jest to prawda, bo maszynka jest niesamowicie wytrzymała. Ale gdy kupiłam maszynkę Press Boss firmy Nelli Snellen, to myślę, że zrobiłam interes życia. Maszynka przez to , że ma regulowany rozstaw wałków , przyjmuje każdy wykrojnik. Mogę więc kupować wykrojniki jakie chcę. To samo dotyczy folderów do embossingu. Wykrojniki i pieczątki są moją pasją. Toteż każda z tych rzeczy sprawia mi jednakowo wielką przyjemność.Dlatego ostatni mój nabytek- 2 pieczątki firmy Joy - NOOR designe spowodowały powstanie karteczek świąteczno - wiosennych . A oto one...
 

W ogóle stwierdzam, że firma Joy, oraz Nelli Snellen, ma coraz więcej fajnych produktów, po przystępnych cenach. I to by było na tyle w dniu dzisiejszym. Pozdrawiam Was moi drodzy czytelnicy i zapraszam na cdn... ( na pewno  nastąpi!......). 










2 komentarze:

  1. Radosne, ciepłe, pełne polotu i fantazji - zwyczajnie śliczne. Wiosna zawitała pełnymi rowerkami. Genialny pomysł - gratulacje!
    gb

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , oby rowerek pełen wiosny, zawitał również do Ciebie. A nawiasem mówiąc przypominam o sobocie 8 marca.Szykuję niespodziankę.......

    OdpowiedzUsuń