tutorial

kartki

niedziela, 23 marca 2014

Ostatnie

warsztaty poświęcone były embossingowi. Miałyśmy jeszcze kończyć album,ale embossing tak zawładną twórczością dziewczyn, że na album nie starczyło już czasu. Myślę, ze ta technika ma wiele możliwości , i warto było jej się bliżej przyglądnąć. Aby przybliżyć temat , ozdobiłam embossingiem na gorąco parę zwierzątek z mdf-u, wszak niedługo święta. Ale tak naprawdę , to nie muszą to być ozdoby tylko świąteczne. Wszystko zależy od tego co ozdabiamy, i jak.....
Na początek baranek....
 króliczek...
 i kogut...
Wszystkie przedmioty pomalowałam farbami akrylowymi, a następnie potraktowałam embossingiem na gorąco. A na warsztatach powstały takie oto śliczności....


 tą latarnię na morzu z niebieskim tłem zrobił mały chłopiec. Czyż nie piękna?

Brakuje mi jeszcze embossingu na kartkach albumu, które ozdobiła jedna z uczestniczek. Pięknie wyszło, tylko zapewne w momencie robienia zdjęć pominęłam jej pracę, bo nie była na jajku. Poważny mój błąd! Przepraszam Cię najmocniej, ale w poniedziałek to naprawię....:))
Ostatnio napisałam ,że gdy robiłyśmy ozdoby z osikowej doliny, to nie zdążyłam zrobić zdjęć kurczaczkom. Uwaga,uwaga....tadam.....jest! Jeden, ale jest. Przyniosła gotowego Lucynka. Zobaczcie sami....
I na tym pewnie bym skończyła, gdyby nie........



Wiosna - cieplejszy wieje wiatr,
Wiosna - znów nam ubyło lat,
Wiosna,wiosna wkoło,rozkwitły bzy 
Śpiewa skowronek nad nami,
Drzewa strzeliły pąkami,
Wszystko kwitnie w koło, i ja i Ty.....

jak śpiewali Skaldowie . Co prawda tu nie o bzy chodzi , lecz
 o forsycję zwaną inaczej złotym deszczem.... Ale co tam, może być, ogólnie chodzi o wiosnę!
Jeszcze tylko szybciutko informacja,że na prośbę uczestniczek kursu, jutro tj.poniedziałek 24 marca o godz. 16:30 ( o 18:00 jest kurs z decoupage ) odbędą się warsztaty scrapowe, na których będziemy kończyły albumy. Będzie maszynka i wykrojniki. Zainteresowane Panie serdecznie zapraszam. Dziękuję Wam za odwiedziny oraz za pozostawione miłe słowa. Mam nadzieję, że znów się spotkamy ,gdyż cdn....:)

2 komentarze:

  1. aż mi się wiosennie zrobiło od tych forsycji :)

    A miejsce na kurkę już czeka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdj papieru z embrosingiem zrobione już w albumie, jeśli chcesz wyślemy na priv.

    OdpowiedzUsuń