tutorial

kartki

niedziela, 20 kwietnia 2014

Wielkanocnie...

Witam Was serdecznie w ten piękny słoneczny wielkanocny poranek. Ponieważ nie miałam wcześniej czasu , żeby wrzucić fotki tego co ostatnio zrobiłam , wykorzystuję wolną chwilę dzisiaj, i to czynię. Najpierw pokażę śliczny wieniec z bukszpanu wraz z pyszną babką wielkanocną, jaki otrzymałam od moich przyjaciółek Małgosi i Uli.

Mazurki piekła moja córka, która bardzo lubi piec wszelkiego rodzaju słodkości. Teraz męska imieninowa kartka ....
koszyczek na jajko Milki :)) 

oraz kogut który pierwotnie wyglądał tak... 
a po "obróbce" wygląda tak...
i w zbliżeniu..... 

potraktowałam go trzema kolorami farby akrylowej( zieleń mchu,ciemny żółty,biały), nałożyłam za pomocą szablonu lekką masę , przetarłam wszystko papierem ściernym a następnie przyciemniłam bitumem. Efekt musicie ocenić sami, ja niestety nie będę obiektywna....:)) Pozdrawiam Was pisankowo, i zapraszam do następnej wizyty u mnie. Wiecie dlaczego, przecież cdn....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz