tutorial

kartki

niedziela, 27 kwietnia 2014

Craftowo...

było wczoraj. Oj craftowo! Wybrałam się na Krakowską Wiosnę Craftową i nie żałuję ani sekundy z czasu który tam spędziłam. Spotkałam mnóstwo osób o takich samych upodobaniach jak ja, więc gadania było a gadania....! Jedne znałam wcześniej , inne dopiero co poznawałam, ale wszystkie -  fantastyczne ! Żałuję, że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia na pamiątkę! Tak mnie zaabsorbował klimat, spotkania, że zupełnie o tym nie pomyślałam.A szkoda, bo naprawdę było super! Zawsze jak jestem na jakimkolwiek craftshow ,  to czuję się jak na przedświątecznych bożonarodzeniowych zakupach. Zaczyna działać magia takich miejsc. Zatracam się w oglądaniu tych wszystkich malutkich i dużych akcesoriów, papierów,wstążeczek guziczków itd.itd.... Zupełnie jakby czas stanął w miejscu. Nie czuję zmęczenia, głodu ani tłoku, jestem szczęśliwa, że mogę tyle cudności naraz, oglądać  w jednym miejscu. Dodatkowo otrzymałam 2 nagrody za złożone prace. Jedna , to pierwsze miejsce ( były trzy pierwsze miejsca równorzędnie) za kartkę o nietypowych kształtach, przyznaną przez GALERIĘ RAE.... Nagrodą okazały się badziki oraz przepiękne papiery ich autorstwa z kolekcji : Ucz się .Ucz." . Cieszyłam się jak dziecko, bo wierzcie mi, jako zodiakalny rak nie mam szczęścia w konkursach , loteriach itp... Wszystko muszę zdobywać własną pracą. Chociaż, nie ....zaraz zaraz, okłamałam Was. Życie podarowało mi jeden WYJĄTKOWY los, który okazał się wielką wygraną. To moja rodzina. I za to codziennie mu dziękuję. Więcej , tak naprawdę mi nie trzeba. Ale jednak takie małe podarunki jak te wczorajsze , są baaaaaaaaardzo mile widziane w moim życiu. Kolekcja  i badziki , wybrane nieprzypadkowo, a dlaczego? Zobaczcie moją pracę, to zrozumiecie......
Tak wygląda na leżąco...
A tak na stojąco.... 
Teraz wiecie dlaczego taka tematyka kolekcji :)) Pani Małgosia , gdy wręczała mi nagrodę, powiedziała,że wybrała takie papiery, bo dopasowała je do sówki. Bardzo jej za to dziękuję, są naprawdę śliczne. Zresztą Galeria Rae ma bardzo ładne i niedrogie papiery , więc robiąc w tym sklepie zakupy,  czynię to w większych ilościach . Bardzo fajnie nadają się do albumów jako tła stron. Zaglądnijcie tutaj i przekonajcie się sami. Teraz druga z nagród, tym razem 4 miejsce od MAGICZNEJ KARTKI . To również zestaw pięknych papierów, z serii " Poranna kawa ". Są ich autorstwa , oraz  bukiecik ślicznych różowych kwiatuszków z papieru czerpanego. I znów zapraszam do zaglądnięcia tutaj . Warto! Jak już się naoglądaliście cudowności w tych sklepach,  pokażę wam za co dostałam tą nagrodę. Kartka  miała być wykonana wg  tej mapki . Czy mi się udało ? Pewnie tak, gdyż nagrodę dostałam. I szczerze muszę się przyznać, że pierwszy raz robiłam kartkę wg. mapki. Bo tak naprawdę , wydaje mi się, że po jakimś czasie, człowiek może się uzależnić , i przestaje myśleć. To jak z kalkulatorem. Przestajemy umieć liczyć w pamięci, bo mamy kalkulatory. Ale dość tych wynurzeń, zapraszam do oglądnięcia drugiej kartki ....




Fioletowe kwiatki pomalowałam FERRO.Motylka pomyziałam Inka Gold - oba firmy VIVA . Dają bardzo fajne efekty. Oczywiście nie muszę dodawać gdzie je nabyłam. Jest tylko jeden dystrybutor produktów Vivy na Polskę, to sklep TULUZ z Krakowa. A ja kupuję w Hobby Dekoruj na Garbarskiej w Krakowie :)) ( to ta sama firma, żeby nie było...). Tak więc wczorajszy dzień uważam za bardzo udany. Do domu wróciłam jak z najbardziej udanego przyjęcia. Szykuję się więc na następną imprezę, tym razem w Katowicach. Poczytać o niej możecie tutaj . A następnie do Warszawy! Zaglądnijcie więc też  tu. I tak w radosnym nastroju muszę się już z Wami pożegnać. Być może spotkam Was w Katowicach, lub Warszawie....... Ale pomimo takiej perspektywy, nie zapomnijcie do mnie zaglądać. Zapraszam Was serdecznie, i dziękuję, za dotychczasową wytrwałość. Bo wiecie co....... bo cdn! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz