tutorial

kartki

sobota, 12 kwietnia 2014

Jeszcze w temacie pisanek....

Tegoroczna choroba przyszła nie w porę. Zaburzyła mi szeroko zakrojone plany " jajkowe". Musiałam więc je troszkę zmodyfikować. Oprócz jajek degoupage - które schną i czekają na szlifowanie, potraktowałam wydmuszki medium 3D-stempel-Farbe firmy VIVA. Ciekawa byłam jak się sprawdzi na jajkach. I wiecie co? Sprawdźcie sami. Mnie się podoba. Osobiście lubię ciemniejsze kolory , więc jest super. Niestety nie miałam większej kolorystyki, więc malowałam tym co mam. Ale już jestem pewna,że muszę kolorów dokupić. Zapraszam na oglądanie....
Najpierw fiolety i różowości..





teraz brązy i zielenie....



teraz mix ...




i w koszyku......

Moja córka i ja bardzo lubimy styl kolonialno-ekologiczny. Myślę że będą w sam raz. A teraz muszę się z Wami pożegnać aż do następnego posta. Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających moje grzędowisko ,dziękuję że tu wpadacie, i czasami zostawiacie parę słów. Wiecie że cdn....;)) 





3 komentarze:

  1. jajka przesliczne w tych kolorach, takie dostojne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  2. odwaga w wyborze kolorow, bardzo trafna jak widac e;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I już teraz wiem co robisz nockami...
    To samo co ja.
    A jeśliwki chodzi o jajka to fajnie wyszły

    OdpowiedzUsuń