tutorial

kartki

wtorek, 8 kwietnia 2014

Serial...

Ostatnio zakupiłam następne dwie pieczątki firmy Joy crafts  z serii Noor design - Sherri Baldy nr 6410/0901 i 6410/0902. Podobają mi się te słodziachne dziewczynki. Oczywiście nasze spotkanie  musiało jakoś zaowocować , toteż powstał pieczątkowy serial......  Życzenia nie są sprecyzowane po to , aby  kartka mogła zostać wykorzystana na różne okazje. Stąd również różnorodna kolorystyka . Zapraszam do oglądania :))

W kartkach poniżej , tło zrobiłam  3D-Stempel-Farbe firmy VIVA. Za każdym razem gdy ich używam jestem zachwycona uzyskanym efektem . Są świetne! 

Tu troszkę w zbliżeniu... 
jeszcze troszkę... 
i jeszcze..... 
A na koniec tablo... ;)
Nie zamęczam Was dziś więcej, wpadłam tylko na trochę, żeby pokazać co powyczyniałam z pieczątkami. Jak zwykle....tradycyjnie....i serdecznie....... zapraszam ponownie, bo wiecie co? Oczywiście! cdn......Dziękuję za odwiedziny i do następnego......

1 komentarz: