tutorial

kartki

sobota, 21 grudnia 2013

A jednak....

skusiłam się. Miałam nie robić żadnego wzornika na warsztaty, lecz ręce same rwały się do pracy. Jednym z tematów  ma być kalendarz ścienny lub lodówkowy . Pomyślałam więc, że kiedy go zrobię, to będę mogła później kogoś nim obdarować ( nie bójcie się, jak go robiłam, to już miał właściciela....:)) Tak oto powstał ON. Kalendarz na 2014 rok. ( Na razie jeden, ale czuję ,że będzie ich więcej....) Toteż póki co, zapraszam  do oglądania....
 Tło bazy zrobiłam na bristolu. Wykorzystałam do tego świetny produkt z serii Paper Word , firmy VIVA. Bardzo lubię produkty tej firmy, bo nie dość że są wydajne, to jeszcze niezbyt drogie .
I co o nim sądzicie? Dziękuję Wam za odwiedziny w moim scrapowym świecie, i zapraszam ponownie, bo wiecie co...cdn....


2 komentarze: