tutorial

kartki

czwartek, 12 grudnia 2013

11.12.13

Fajna data .Taka będzie dopiero za 1000 lat! Jesteśmy więc świadkami ciekawostki (jeżeli będzie obowiązywał jeszcze kalendarz). Ale wracając do bardziej przyziemnych spraw.... Święta zbliżają się wielgachnymi krokami, a pracy nie ubywa. Trzymam rękę na pulsie, lecz kalendarz mam napięty. Szewc bez butów, a ja bez kartek..... Popełniłam więc sowią serię.... Kupiłam nowy wykrojnik, i tak mi się spodobał, że postanowiłam użyć go,  do kartek świątecznych. A efekt zobaczcie sami......









I nie dajcie się zwieść wzrokowi, kartki niby takie same, a jednak każda inna....
I tym akcentem serdecznie Was żegnam, do następnego cdn....

2 komentarze:

  1. Jak zawsze piękne. A w rzeczywistości pewnie jeszce bardziej połyskują.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tak na marginesie, to jak przystało na tak niespotykaną datę, to tego dnia stałam się posiadaczką pięknej różowej maszynki. to jest dopiero wydarzenie.
    Mam nadzieje że w styczniu będziemy się spotykać na zajęciach
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń