tutorial

kartki

czwartek, 2 listopada 2017

Przez ostatnie

pół roku , dużo działo się w moim życiu!!! Oj , dużo ...... Kolorowy zawrót głowy, można by powiedzieć. Bridget Jones to przy mnie pikuś.... To spowodowało, że na grzędowisku powstała czarna dziura w postach! Niedopuszczalne,niedopuszczalne.....! No cóż, jeżeli jest jeszcze jakaś wytrwała duszyczka , która odwiedza moje grzędowisko, to bardzo jej dziękuję, i ponownie serdecznie ściskam. Wiem, że nie powinno się używać słowa nigdy i zawsze, dlatego napiszę : mam nadzieję, iż taka sytuacja już się nie powtórzy 😊. Ale wracając do tego co mnie tu sprowadza, chciałabym wam pokazać , co do tego czasu, udało mi się w tak zwanym międzyczasie wymodzić..... po srebrzonych lampionach , zrobiłam kolejny lampionik dla wnusi . ( Od tych lampioników, jasno u niej będzie jak w dzień . A miało być kameralnie.......😬). Prosta sprawa. Trochę farby akrylowej, pieczątka i wycięta wróżka z papieru. Sami popatrzcie.

Niestety, zdjęcie lepsze nie będzie, gdyż robione w nocy przy kiepskim oświetleniu. Ale jak użyjecie  wyobraźni......... Do środka dałam tealighta na baterie, bo to najbezpieczniejsze w pokoju małego bejbusia ....Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz