tutorial

kartki

piątek, 6 stycznia 2017

Świąteczna poczta....

Kochani, ciekawe w jaki sposób eksponujecie otrzymane kartki z życzeniami świątecznymi....? Ja mam metalową choinkę w kolorze złota , którą lata temu przywiozłam sobie z Kanady. Na święta zawieszam ją na ścianie, i tam wkładam otrzymane życzenia. Moja córka, nie miała jeszcze nic odpowiedniego, więc w tym roku, postanowiłam jej coś takiego podarować. Padło na mikołaja..... Teraz poczta świąteczna , grzecznie leży w pojemniku , aby każdy odwiedzający mógł zobaczyć , jakie piękne kartki moje dzieci otrzymują na święta......
Próba generalna u mnie....

A tu już na miejscu...... 

I co? Można?..... Można!......
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie......

2 komentarze:

  1. Oryginalnie! Pięknie prezentuje się ten mikołajo-bałwanek :)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! A ile dobrych słów pomieści :))

    OdpowiedzUsuń