tutorial

kartki

piątek, 6 stycznia 2017

Jeszcze trochę słoików.....

To były prezenty pod choinkę, więc nie mogłam ich wcześniej pokazać. Słyszałam jednak , że się podobały ..... I tak oto powstały :
.....zima,zamieć i mróz......



 ....szron i lód......




A ten już znacie......Czy pamiętacie jak parę postów wstecz pokazywałam słoiki na pierniki i napisałam wtedy, że pomimo zabezpieczenia płatków srebra lakierem , sole nadal pracują? Otóż, chcę wam pokazać jak wygląda to teraz. Muszę przyznać, że robią się coraz ciekawsze. Coraz bardziej pokrywa je patyna czasu....




Dziękuję że zaglądnęliście, i zapraszam ponownie....

2 komentarze:

  1. Cudne wszystkie, ale ten pierwszy słoik jest po prostu bosssski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Dobrze, że nikt nie widział co ja z nim wyprawiałam, żeby tak wyglądał....

    OdpowiedzUsuń