tutorial

kartki

niedziela, 22 marca 2015

Wreszcie popełniłam

pierwszą kartkę wielkanocną w tym roku. Na razie siedzę jak by to powiedzieć..... w gęsich wydmuszkach. Wiem, wiem.... JUŻ DAWNO  powinnam mieć gotowe kartki , ale czas bawi się ze mną w chowanego , i muszę go najpierw poszukać, bo bez tego ani rusz... :(  Koleżanka poprosiła mnie, abym zrobiła kartkę wielkanocną, dla jej 3 letniej wnusi.... Pomyślałam więc , że musi być kolorowa, zabawna, i do tego ciekawa. Czy mówiłam Wam już że czas gdzieś mi się schował? - musiałam więc sobie pracę uprościć, stąd inspiracja z internetu . W komplecie koperta-pudełko , gdyż kartka jest przestrzenna. ( Uwaga,uwaga, w tym miejscu nastąpi publiczne wyznanie miłości!... Kocham Cię mój WE R Memory Envelope Punch Board !!! ) . A dla tych którzy nie bardzo widzą co jest na kartce , już tłumaczę..... to jest baranek zaglądający do środka kartki ... :))
 Zbliżenie.......( widać mu tylko pupę i nóżki)
 I oto reszta baranka.....
Biedaczysko, chyba się zawiesił na brzuszku ;) A obok rowerek z jajeczkami i tagiem na życzenia. Pozdrawiam Was kolorowo, i do następnego........


4 komentarze: