tutorial

kartki

niedziela, 22 marca 2015

Strukturalnie cd.....

tym razem nietypowe kolory - popiele jasne i ciemne. W pierwszym momencie wydawałoby się,że smutne... Ale wszystko zależy od tego jak je wyeksponujemy. Mogą być vintage, i mogą być nowoczesne. Łączymy z czernią, turkusem, bielą, kremem, srebrem itp.... jak kto woli. Ja pokazałam neutralnie, ale pole możliwości jest ogromne.





Zielenie.....

oczywiście zdjęcie wyszło w kolorze popielatym, ale musicie mi uwierzyć na słowo że są zielone , bo mają perełki zielone. A teraz trochę różu..........


 Oraz zbiorówka .......


Tutaj widać ,że zielone to zielone.... :) Pokazałam tyle ile miałam gotowych, a teraz zabieram się do następnych, gdyż już kolejne czekają  na swoje miejsce na suszarce....... Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam ponownie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz