tutorial

kartki

niedziela, 22 marca 2015

Dzike zwierzęta

w środku galerii ? A dlaczego nie? Popatrzcie co mnie dzisiaj spotkało , a właściwie kogo ja spotkałam w galerii Bonarka.  Słoń we własnej osobie.Głaskaliście kiedyś słonia? :)


 Jest też żyrafa.......
 pieszczocha.....
 proszę nawet UFO przyleciało, Poczekajcie!!!!! Ja też chcę się  teleportować!!!!
Tak będzie wyglądał nasz świat w przyszłości. Ale na razie zawitał do galerii Bonarka.... Te wszystkie obrazy są wirtualne..... W całej zabawie ważne było aby w odpowiednim kierunku wyciągnąć ręce.... :)))))) Nie było to łatwe, po pierwsze obraz był w odbiciu lustrzanym, po drugie te zwierzęta ciągle się ruszały i trzeba było za nimi biegać .......I to już ostatni post w dniu dzisiejszym.  Uff.....dużo tego było.  Pozdrawiam Was z przyszłości, i zapraszam ponownie na moje grzędy. ( .........Tego chłopca z tatą na zdjęciach nie znam .)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz