tutorial

kartki

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Ha!

Za oknem jeszcze ciemno, -7 st C,a ja siedzę w ciepełku i piszę do w Was te słowa.... Zapewne spytacie ,a gdzie tak zimno? Otóż znów jestem w Bażancim Zakątku :) Niestety niedługo wracam do domu.......... :(  Ale do rzeczy -  moją intencją nie jest rozwodzić się przed Wami na temat : " JAK MI TU DOBRZE :)))) " Chciałam pokazać czym ostatnio się zajmowałam. Na początek notes , jaki  zrobiłam. Muszę Wam w tajemnicy powiedzieć, że przerabiałam go 2 razy,a  jak już był cały gotowy, to zdarłam z niego prawie wszystko , i zrobiłam jeszcze raz.Takie osobniki jak ja tak już mają... jak im się coś nie podoba, to przerabiają dotąd aż będzie dobrze ;). Zatem zapraszam.....
 Własnoręcznie zrobiony kabaszon.......
 Środek.....pierwsze otwarcie.....
 Środek ... drugie otwarcie...... literka A może znaczyć wiele- pierwsza litera alfabetu,A jak arts, itp itd
 koniec notesu....
  I oczywiście tradycyjnie jak u innych, kartki świąteczne ......
No cóż, to pierwszy rzut , będą jeszcze inne..... Ale na razie , żebyście nie powiedzieli,że siedzę w Bażancim Zakątku i nic nie robię, pokażę co robiłyśmy z córką w ramach wolnych czasowo przebiegów... Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale to było już późno wieczorem , więc zdjęcia są jakie są.... ;)
 A dla tych którzy nie bardzo z tych zdjęć widzą co robiłyśmy, szybciutko wyjaśniam,iż kupiłyśmy szklane bańki, i wypełniałyśmy różnymi ozdobami. Wyszło super! :) Pozdrawiam Was z zimnego Pheasant Corner.... Dziękuję że zaglądneliście i zapraszam ponownie....


1 komentarz: