tutorial

kartki

sobota, 15 listopada 2014

Jesień w Bażancim Zakątku......

Kochani.... ozdoby świąteczne ozdobami, ale muszę podzielić się z Wami tym, co dane było niedawno mi przeżyć. Otóż  długi weekend miałam  szczęście spędzić w Bażancim Zakątku. Choćbym nie wiem jak Wam opisywała to magiczne miejsce, to i tak byłyby to tylko słowa. Więc aby nie psuć efektu, zapraszam na spacer razem ze mną, abyście choć w małej części , mogli zobaczyć ,to co ja widziałam........
















Krzycząca twarz.......

 Jest taka stara wierzba, na którą mówimy że to Diabeł Boruta........
 Popatrzcie na ten paskudny pysk,rogi i wybałuszone oczy.... Podobny-prawda?

















Prawda że pięknie? Pozdrawiam Was serdecznie, i zapraszam ponownie. Myślę że jeszcze Was nie zanudziłam. No to do następnego......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz