tutorial

kartki

sobota, 27 grudnia 2014

Tak,tak.....

zdecydowanie już po świętach. Nie wiem jak to się dzieje, ale jakbym się przemieszczała  z szybkością światła. Tak dużo i szybko wydarzyło się przed i w trakcie świąt, że nawet nie miałam kiedy się odezwać. OKROPNE! Ale prawdziwe :(  Więc szybciutko postaram się nadrobić zaległości. Gdy skończyłam zamówienia, zabrałam się za przygotowanie osobistych prezentów . Czasu miałam niewiele, ale jestem do tego przyzwyczajona :) Część została najzwyczajniej w świecie zakupiona ;)
 inne wykonałam własnoręcznie.....

następny etap to przygotowania do wigilii..... 
to dzieło mojej córki .....:)
Aż wreszcie sama wigilia.......
 Niestety jak przez ostatnie lata, zabrakło jeszcze tylko jednego świątecznego akcentu-ŚNIEGU.     Co prawda pojawił się ,jednakże dopiero następnego dnia. Tak było rano...
 A tak dwie godziny później.......
 Pamiętacie moje papierowe bańki? Jeśli nie to dla przypomnienia odsyłam tutaj. Pokażę Wam jak
wyglądają na choince.......
Oraz szklane bańki które same z córką wypełniałyśmy....
....całość.....
I tak dobrnęłam do końca moich historii....... Pozdrawiam wszystkich odwiedzających baaaardzo serdecznie, i zapraszam znów do mojego grzędowiska :)










1 komentarz:

  1. Iwonko - piękne Święta, piękny wigilijny stół, piękne ozdoby - śnieg nie spadł, by nie odwracać uwagi od tego piękna ...

    OdpowiedzUsuń