tutorial

kartki

piątek, 31 lipca 2020

obraz na zamówienie

Pewne młode małżeństwo,bardzo bliskie memu sercu, poprosiło mnie o namalowanie obrazu , do nowo zakupionego  i urządzonego mieszkania. Od razu w głowie zobaczyłam, co chciałabym namalować, aby uwzględnić gust zamawiających. Napomknę , że Pani domu,jest osobą stawiającą wysoko poprzeczkę, więc zastanawiałam się, czy to co namaluję, znajdzie akceptację w Jej oczach. Dostałam całkowitą swobodę w doborze tematu oraz kolorystyki, tak więc niczym nieograniczana ( jedynie rozmiarem malowanego płótna 😂😂😂), zabrałam się do twórczej pracy. Obraz namalowałam farbami akrylowymi na bawełnianym impregnowanym płótnie. I nie byłabym sobą, gdybym malując, nie zmieniła kilka razy koncepcji.  Dzięki kilkukrotnemu przemalowywaniu, ilość nałożonych warstw spowodowała , że obraz w zależności od pogody oraz pory dnia , wygląda inaczej. Jesteście ciekawi co stworzyłam? No to zapraszam ....
Tu obraz w całości
Kawałek w zbliżeniu....
A tak prezentuje się na ścianie...

Ważne, że obdarowanym osobom, bardzo się podoba, a to już miód na moje serce....
Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz