tutorial

kartki

piątek, 31 lipca 2020

Album 19

Album który pokażę, zrobiony został od uczniów , dla lubianej Pani od angielskiego. Wyzwaniem było zmieszczenie 30 zdjęć, oraz 26 kartek A4 z tekstem od każdego ucznia,a wszystko to wtedy, kiedy człowiek bardzo chce zrobić album szyty w stylu książkowym.Mój mąż mówi, że w nocy 50% problemów rozwiązuje się samo. I ma rację. Przespałam się z tematem ( 😂 jakkolwiek to zabrzmiało) i rano miałam gotowe rozwiązanie! Upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu...Zrobiłam szyty album, i zmieściłam wszystkie załączniki. A w jaki sposób mi się to udało? Zaraz zobaczycie. Już od jakiegoś czasu uczę się szyć notesy. Bardzo podoba mi się taka tradycyjna forma . Naoglądałam się filmów innych scraperek, filmów introligatorskich o szyciu i oprawianiu albumów, książek i notesów, i  zaczęłam szyć. Uważam, że to jest forma albumu ekskluzywnego, z najwyższej półki. Jak nauczę się więcej technik introligatorskich, to pokuszę się o oprawienie albumu w skórę. I to będzie ta wisienka na torcie. Na razie muszę się zadowolić troszkę prostszymi technikami. Przymierzam się również do linorytu, gdyż bardzo bym chciała tworzyć w tej technice. Ale to co ja bym chciała umieć, to życia mi nie starczy ! Wracamy więc do albumu. Pudełko zrobione wg tutorialu Kamili Pisarskiej-Bryłka, a kopertówka .... hmmmm....Trochę ja, trochę kurs Constancji. Dlaczego tak? Gdyż wykupiłam ten kurs, ale go jeszcze nie przeszłam. Zdążyłam oglądnąć dopiero 1 część, ale to mi wystarczyło, abym pojechała dalej sama...Tak naprawdę, to od Ewy wzięłam pomysł na okładkę, ale też nie w 100%. Taka hybryda 😂. Banerki na imiona uczniów, podpatrzyłam na kanale Ania Tworzy. Do albumu wykorzystałam kolekcję Paper Heaven - Nostalgia. Prześliczna kolekcja z hortensjami, więc pomyślałam , że w bardzo angielskim stylu. Album niesamowicie zyskuje po wklejeniu zdjęć. Ale przykro mi , tego Wam już nie mogę pokazać. Musicie uwierzyć mi na słowo.












Dziękuję za odwiedziny , i zapraszam ponownie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz