tutorial

kartki

wtorek, 1 stycznia 2019

Album 1

W tym roku , bliskie mi osoby , w prezencie pod choinkę otrzymały ode mnie albumy. Czasu miałam mało, a do zrobienia wiele.... Nie mogły więc być zbyt skomplikowane, gdyż wtedy brakło by mi czasu . Ale postawiłam na prostotę albumu, gdzie całą robotę zdobniczą, zrobiły papiery. Myślę, że mi się udało. Niestety, w ferworze walki z czasem, nie zrobiłam zdjęć 3 dużym albumom i 1 maluszkowi . Jeżeli te duże w najbliższym czasie nie wyjadą do Holandii, to spróbuję je sfotografować. Maluszek przepadł. A na razie pokażę te , którym zdjęcia zdążyłam zrobić . Albumy są świąteczne. A dla zainteresowanych podaję, że  korzystam z gotowych baz ze sklepu  Eco Scrapbooking. Bardzo ułatwia mi to pracę.
Album nr 1 - 16 cm x 16 cm














Niestety, z pośpiechu, część zdjęć robiłam w nocy, część w dzień, stąd różnice w kolorach . W zależności jak padało światło i jak bardzo ciemno było. Zdjęć powtórzyć nie mogę, więc muszą być jakie są. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do Albumu nr 2.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz