tutorial

kartki

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Pisanki? wielkanocne....

I w tym szybkim tempie dotarliśmy do pisanek . Właściwie, to trudno je nazwać pisankami , ale co tam...Nie bacząc na nazewnictwo , chciałam żeby w tym roku były bardziej błyszczące. I tak powstały pisanki mix mediowe. Szare i zielone to farba kredowa, folia do złoceń na kleju do złoceń oraz lakier. Złote zaś, to płatki złota ( oczywiście nie prawdziwego...) zabezpieczone lakierem do złoceń . Dla wnuczki, zrobiłam inne pisanki, bardziej pasujące do wystroju jej pokoju. Na wydmuszki nakleiłam wycięte z koronki kwiatki ( stokrotki ? ). Pomalowałam farbami kredowymi, a na koniec pobieliłam metodą suchego pędzla. Wyszły prześlicznie ... No to oglądajmy....


















Dziękuję za odwiedziny , i jeżeli  moje prace Wam się podobały, to zapraszam ponownie :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz