tutorial

kartki

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Folia do złoceń....

 Część kartek zrobiłam ozdabiając folią do termotransferu. Jest to bardzo prosta technika, a jakże  efektowna! Folię do złoceń można kłaść na kilka sposobów. W tym przypadku, kładłam ją na czarny wydruk laserowy oraz klej do złoceń. Najpierw musiałam odbić pieczątkę na kartce, zeskanować do komputera, a później wydrukować na drukarce laserowej w kolorze czarnym  . ( Tym którzy jeszcze tego nie robili, wyjaśnię , że folia do termotransferu przykleja się tylko do druku laserowego)  Następnie przykładałam folię matową stroną do wydruku , wkładałam pomiędzy dwie kartki, i przepuszczałam dwa razy przez laminator , by cały wydruk pokrył się dokładnie folią . Następnie pod obrazkiem , wystrzępionym pędzlem , rozprowadzałam cieniutką warstwą klej do złoceń . Czekałam aż podeschnie (co na papierze trwa bardzo szybko)  i przykładałam folię do złoceń ( pamiętajcie, że zawsze matową stroną folii!! ). Pocierałam palcem, wacikiem lub szpatułką, i tyle. Ciekawe efekty uzyskiwałam, gdy używałam folii, która już raz przejechała przez laminator. Powstawały jakby odbicia obrazka, a dla żartu, niektóre, przyklejałam z obrazkiem odwróconym w przeciwną stronę. Spójrzcie, czy taki efekt Wam się podoba.....















Zapewniam, że w naturze kartki wyglądały świetnie! Zdjęcia jakie są każdy widzi, i nie ma co ukrywać, że nie oddają ich urody.... Dziękuję za odwiedziny, i zapraszam ponownie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz