tutorial

kartki

środa, 2 września 2015

Mix media.....

W poniedziałek warsztaty, z dającej największe możliwości techniki - czyli mix media , na czym kto chce. Gdy robiłam kolejną ramkę na zdjęcia i miałam ją ozdobić,  pomyślałam- czemu nie?! Całą pokryłam mediami. Tak oto powstało to coś...... Jednym będzie się podobało,inni powiedzą co za paskudztwo. Ale ja i tak zachęcam do stosowania tej techniki..... Przyjemności w papraniu różnymi farbami,pastami,tuszami... nic nie zastąpi. Stajemy się wtedy małymi dziećmi, którym największą przyjemność sprawia skok do kałuży......





I tym kolorowym akcentem zapraszam na następne spotkanie. Macham więc do was pędzlami i pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Też marzą mi się warsztaty mixmediowe... Patrząc na Twoją rameczkę nie mam wątpliwości, że to prawdziwa frajda :))) Bardzo oryginalnie, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mix media to nic innego jak używanie różnych mediów ..... zachęcam Cię mocno! Przyjemne papranie.......:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, najgorsze jest to,że już w trakcie tworzenia ma się mnóstwo nowych pomysłów, i realizuj je tu człowieku wszystkie!... :)

      Usuń