tutorial

kartki

niedziela, 16 sierpnia 2015

Kolejne dwie ramki....

Jedna dla dziecka. Myślałam o ozdobach, ale szybko mi przeszło......Papier sam w sobie jest dość wzorzysty. Szaleństwo w ozdabianiu uskuteczniam przy mixmediowych pracach. Wtedy wyznaję zasadę - hulaj dusza , piekła nie ma! Toteż w tej ramce poprzestałam na sznurku,którym okleiłam boki.
 Druga- miała być też dziecinna, ale jak wspominałam ,przy mixmediowych pracach szaleję z materiałami, więc stała się " poważną" ramką. Oczywiście , można wstawić do niej zdjęcie dziecka. Nie mniej jednak na razie poprzestanę na kwiatku z ogródka.


I to tyle. Mało i dużo, zważywszy, że te upały,pomału dają mi się we znaki.Ale nie zamierzam składać broni, i biegnę dalej tworzyć. Dziękuję Wam za odwiedziny, i wszystkich którzy tu zaglądają pozdrawiam serdecznie. Do zobaczenia! Już wkrótce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz