tutorial

kartki

środa, 5 lutego 2014

Candy u Panny Totti....

Czytając obserwowane przeze mnie blogi natknęłam się na Blog Panny Totti . Zaintrygowała mnie nazwa bloga. Nie wiem dlaczego ale od razu nasunęła mi się na myśl Mary Poppins.... Zaczęłam więc czytać bloga Panny Totti i okazało się, że jej prace są w stylu i klimacie który bardzo lubię. Dlatego czytając o Candy w rocznicę bloga , nie byłam zdziwiona, że papiery które przeznaczyła jako cukierasy są takie śliczne. Zajrzyjcie tam koniecznie, bo warto! A oto co można wygrać



Prawda że śliczne ? A to wszystko tutaj

A teraz biegnę robić kartki urodzinowe. Do zobaczenia, bo wiecie co.....cdn ;)













1 komentarz:

  1. Witaj Iwono:) Ciesze się, że mój blog przypadł Ci do gustu. Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń