tutorial

kartki

poniedziałek, 28 października 2013

Jak dołączyłam do blogowego świata

Właściwie to nie bardzo chciałam zakładać bloga, ale pewne okoliczności sprawiły, iż tego dokonałam . Czy się cieszę ? I tak , i nie. TAK ! Bo będę mogła dzielić się z Wami moją wielką pasją - moim " handmade". NIE ! Bo czy poradzę sobie na tyle, że ktoś w ogóle zechce go czytać? Ale jak mówią - jak nie spróbujesz to nigdy się nie dowiesz . No to próbuję! Najpierw dwie ważne sprawy : pierwsza - to dziękuję mojemu mężowi, za to , że podsunął mi nazwę bloga twierdząc, że gdy znikam w domu z pola widzenia , to na pewno jestem na swoim "grzędowisku " (czytaj scrapowisku ). Druga - to dziękuję wszystkim osobom , które mnie do założenia bloga namawiały. Gdyby nie Wy, nie byłoby go tu i teraz . A żeby nie było tak cukierkowo , to pokażę parę prac z wcześniejszego okresu. 
 Króliczek


 Kartka imieninowa dla koleżanki z pracy


Konik


Pudło na szaliki i rękawiczki



Pisanki 


Pudełko na kosmetyki z przekładanymi przegródkami



Nie będę Was dzisiaj więcej zamęczała , to było tak na początek... cdn...  Serdecznie pozdrawiam  odwiedzających , i dziękuję za wizytę.

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że założyłaś bloga-rewelacyjny! Już nie mogę się doczekać następnych wpisów i zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń