tutorial

kartki

środa, 30 października 2013

cdn...

Scrapbooking trzy lata temu skradł moje serce, i od tego czasu jesteśmy razem . Prace które były wynikiem naszej znajomości , starałam się zawsze fotografować  , jednak część z nich opuściła moje grzędowisko szybciej, niż zdołałam zrobić im portret pamięciowy. Ale jak usiądziecie wygodniej, to pokażę część z tego co zatrzymała klisza.....
Ślubny exploding box



Kartka imieninowa dla mojej siostry 
wnętrze kartki....
I oczywiście pudełko utrzymane w tym samym klimacie
 Jedna z kartek na święta wielkanocne
W innym kolorze ....
                                                                       Torebka na kartkę urodzinową

 Kartka z "zawartością"

Kartka ślubna parawanowa

Perełki przywiozłam z Kanady
 Kartka ślubna kopertowa
na tą perełki naklejałam sama
Kartka parawanowa  imieninowa / urodzinowa
I w  pudełeczku


Na dziś to wystarczy . Widzę że niektórzy nawet ziewają ..... Dziękuję pięknie za odwiedziny i wytrwałość ...... Jak nie macie dość to zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. piękne kartki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pozostawione słowa, i ślę serdeczności.

      Usuń