tutorial

kartki

czwartek, 31 października 2013

Niepamięć..... ( delikatnie mówiąc )

Odkąd scrapbooking zagościł w moim życiu, prezenty , upominki, kartki itp...często wykonuję osobiście . Kiedyś na jednym z blogów wyczytałam, że to co tworzymy przejmuje nasze emocje , dlatego osoba ta nie zasiada do pracy zła lub zdenerwowana. Myślę, że jest w tym dużo racji, toteż postępuję tak samo . Dlatego jak coś tworzę , to wszelkie pozytywne myśli, kieruję ku obdarowywanej osobie. Ale zaraz , zaraz o czym to ja miałam pisać?..... aaa.... o niepamięci !!!! ( żartuuuuuję..... :))) . Otóż na ostatnią wigilię ( co najmniej dziwnie to brzmi nie uważacie ? ) - chodzi mi o tą w 2012 roku - przygotowałam dla każdego uczestnika upominek w postaci pudełka wypełnionego czekoladkami .  Nie chciałam by czekoladkom coś się stało, więc wyniosłam gotowe, pięknie popakowane do zimnego pomieszczenia . I tak tam już zostały.... O tych prezentach przypomniałam sobie na drugi dzień , kiedy szukałam w tym pomieszczeniu coś zupełnie innego.... No proszę jaka niepamięć ! Byłam ogromnie zła na siebie, gdyż efekt nie został osiągnięty . Oczywiście  wręczyłam je po świętach, ale to już nie to samo..... Czy zdarzyło się Wam coś podobnego ? Poniżej przedstawiam rodzinę pudełek, które tak skrzętnie przygotowałam jako upominki. Nie posiadają jednak zawartości w postaci czekoladek , gdyż obfotografowane zostały jeszcze przed wypełnieniem...                                               
Te są damskie ...



i wnętrze..



 





A te są męskie...




 Zdjęcia nie są najlepsze , ale jak je robiłam , to tylko w celach archiwizacyjnych . Nie myślałam wtedy , że będę ich kiedyś potrzebowała do prezentacji. Dlatego proszę Was o wyrozumiałość.  A teraz pozdrawiam wszystkich odwiedzających moje grzędowisko, i serdecznie zapraszam na cdn...


1 komentarz: