tutorial

kartki

niedziela, 2 sierpnia 2020

Album 21

Jest już u właścicieli. Ptasi album....tak go nazwałam na początku. Przeznaczony dla dwóch małych chłopców (braci), których wielką pasją są ptaki. Bazę zrobiłam z papieru kraft o wymiarze 15,60 x 15,60 cm,a okładkę z beermaty o wymiarze  16,50 x 16,50 cm, którą okleiłam płótnem introligatorskim. Do ozdobienia użyłam papierów z dwóch kolekcji:Dziki Ogród firmy Craft O'clock, i Ptaki firmy Decorer.Tu muszę nadmienić, że dzięki nieocenionej pomocy mojej koleżanki z FB, Decorer jest moim ostatnim odkryciem . Gdy bezskutecznie przeszukiwałam zasoby naszych scrap sklepów w poszukiwaniu odpowiednich papierów , wskazała mi ona papiery tego producenta. Gdy weszłam na stronę sklepu, oniemiałam. same śliczności , i to dokładnie w stylu jaki lubię ! Do tego okazuje się, że nie tylko jest to polski producent, ale też prawie sąsiad, gdyż firma jest z Krakowa. Jeżeli chcielibyście zobaczyć ich przepiękne kolekcje, to tutaj  podaję linka . A teraz , pamiętacie album Leśny Sen , który pokazywałam we wcześniejszym poście? Robiłyśmy go na warsztatach on line z Olgą Bielską. Ptasi album powstał w dużej mierze na podstawie tamtego. A, że miał być dla małych młodzieńców, chciałam, by posiadał i elementy pop up i interaktywne, przez co byłby ciekawszy. Dlatego wybór padł na ten projekt.  Jest mocno rozbudowany, więc sfotografowanie go było nie lada wyzwaniem. Dlatego nie wystraszcie się dużą ilością zdjęć.....
Pudełko na album...







Shaker na okładce...




























Ruchomy wodospad....
































Ufff...  sporo tego. Ale zanim się z wami pożegnam, to mam dwie uwagi: 1. Zmieniłam nazwę albumu na Dziki Ogród ( tak jak nazywa się jedna z kolekcji papierów które użyłam) 2.Dopiero po skończeniu całości, uprzytomniłam sobie, że na matach pod zdjęcia nie przybiłam pieczątek z aparatem fotograficznym, aby osoby nie mające wcześniej styczności z takim albumem wiedziały gdzie mogą wkleić swoje zdjęcia. Postanowiłam więc naprawić moje gapiostwo i....No cóż.... jak to wyszło, każdy widzi 🙈 . Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz