tutorial

kartki

sobota, 10 września 2016

Słoiki na pierniki....

Przygotowuję się do świąt. Za wcześnie? O nie ! Każdy czas jest dobry, byle zdążyć .... Tak więc powstało słoikowe trio na pyszne co nieco. Pomyślałam o słoikach, gdyż są proste w zrobieniu , a efekt może być miłym zaskoczeniem. Dwa zrobiłam srebrne, a jeden w klimacie zimowym.Okienko  podglądu pozwala stwierdzić , kiedy uzupełnić zapasy....















W pracach mix mediowych używa się wszystkiego co uważamy za przydatne. Ale trzeba się liczyć z tym, że media mogą być nieprzewidywalne, jak choćby u mnie. Kiedy szlagmetal pokropiłam zmieszanymi solami patynującymi, zrobiły mi się czarne plamy. Byłam na to przygotowana , jednak plamy były dość duże. Zetrzeć tego nie mogłam, więc się z nimi pogodziłam.  Po jakimś czasie plamy zmieniły kolor na zielono niebieski. To było to o co mi chodziło. Na drugi dzień pomalowałam całość lakierem do złoceń . I tu zaskoczenie. Pomimo, że położyłam dwie warstwy lakieru, sole DALEJ PRACOWAŁY! Przestały w momencie, kiedy całość polakierowałam lakierem wodnym - przynajmniej tak mi się wydaje ( choć głowy nie dam za to , że one sobie tam nadal nie pracują ). Wynikiem tych transformacji , stały się zielono niebieskie zgrubienia , które wyglądają jak porosty. I wiecie co? Bardzo mi się to podoba! Materiały to : matt-glas Vivy, szlagmetal , klej do złotka, sole patynujące, bitum, farby akrylowe, lakier do złotka, lakier wodny matowy, decoupage ,oraz elementy wycięte wykrojnikami . Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.



2 komentarze:

  1. Jesteś Iwonko niesamowita w tym swoim nieustannym odkrywaniu nowych technik. Pojemniki cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Długo się z Wami nie widziałam .Przyjdź w październiku na Krowoderską ,na wspólne robienie kartek świątecznych :))) Plissss!!!!

      Usuń