tutorial

kartki

sobota, 10 września 2016

Trochę mix mediów....

Ciągle odwiedzam dwa bardzo inspirujące mnie blogi, i nie mogę się napatrzeć, jakie cudeńka robią ich właścicielki. O tych blogach wspominałam niejednokrotnie , ale dla przypomnienia podam jeszcze raz linki, gdyż WARTO! tam zaglądać. Są to Deququ tutaj , i Astrolabiumart tutaj . Prace tych dwóch koleżanek , pomimo że podobne, różnią się ogromnie ! Więc zaglądam i zaglądam , i nie jestem w stanie stwierdzić , które prace bardziej mi się podobają. Jestem jak ta mysz pomiędzy dwoma plasterkami : ser czy szyneczka? A w środku nożyk.....
Tak natchniona ( lub najzwyczajniej w świecie zazdrosna ) ich pracami, ciągle tworzę nowe rzeczy. Zaczętych mam mnóstwo - skończonych niewiele. Pokażę więc te niewiele, aby ubywało. A w miarę jak będę kończyła następne, pokażę w kolejnych postach. Okres wakacji się skończył, więc myślę, że będzie mnie na blogu więcej. A teraz zapraszam na oglądanie ...
Pierwsza powstała tacka na... no właśnie. Była to plastikowa ogrodowa tacka na przekąski . Pękła i córka chciała ją wyrzucić. Ale ja od razu ją przygarnęłam :) , pęknięcie skleiłam i zaczęło się!......






Materiały : szlagmetal , klej do złotka, lakier do złotka,sole patynujące, miki,farby akrylowe , bitum, lakier wodny matowy , a spód pomalowałam metaliczną farbą do drewna  " Ghisa stop żelaza " firmy Liberon . A po takim opaćkaniu mediami , mam zamiar zmienić jej przeznaczenie.  Jak ?. Zobaczycie sami , kiedy nadejdzie ku temu czas. Dziękuję za odwiedziny , i zapraszam ponownie....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz