tutorial

kartki

poniedziałek, 2 maja 2016

Strażnica Ogra.....

Czy wiecie , że ogry mogą być piękne? Nie wiecie. No właśnie. Ja też nie wiedziałam, aż do teraz. Buszując w internecie , trafiłam na piękną grafikę ogrów. Tak mnie urzekła, że musiałam  z nią coś zrobić. W sklepie Hobby Dekoruj na Garbarskiej ,specjalnie dla niej , zakupiłam drewniany pojemnik na herbatę , oraz skrzynkę w kształcie książki. Zaczęłam od pojemnika na herbatę, i tak powstała strażnica ogra..... W trakcie pracy , kilka razy zmieniałam koncepcję, co generowało ciągłe przeróbki :) . Kiedyś zauważyłam, że przerabianie mediowanych prac wcale im nie szkodzi . Wręcz przeciwnie, powoduje, iż efekt końcowy, często okazuje się bardzo ciekawy. Ale wracając do mojej strażnicy ogra tak wygląda przód....
....jak widać ogr twardo pilnuje powierzonego mu skarbu....
 Inny kąt patrzenia......
 Z boku.....
 Z tyłu.......
 Parę szczegółów.......






Nie wiem czy herbata będzie przez to lepsza, ale na pewno będzie bardziej pilnowana.... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz