tutorial

kartki

piątek, 29 stycznia 2016

Pudełko....

......które od podstaw zrobiłam sama. Ostatnio dużo bawię się mediami, co nierozerwalnie związane jest z brudzeniem siebie i wszystkiego dookoła. Woda oraz papierowe ręczniki to stały element wyposażenia stołu, na którym tworzę. Mój kochany mąż, mocno wspiera mnie w mojej pasji, co jakiś czas dając tego dowody. Ponieważ ręczników papierowych używam ogromne ilości, zakupił mi ich spory zapas ,w postaci ogromnych " rol" ( hi hi hi.... trudno to nazwać rolkami) . Trzymać takie coś na stole... szkoda miejsca. Nie mówiąc o trudności w odwijaniu i urywaniu pojedynczych kawałków. Pomyślałam ,  muszę zrobić na nie pudełko takie,żeby odpowiadało moim potrzebom. I w ten sposób powstało goździkowe pudełko w kolorze nocy .....




Uprzejmie informuję , że sprawdza się fantastycznie , a do tego nie zajmuje dużo miejsca. Dziękuję za odwiedziny i wytrwałość ,a zainteresowanych zapraszam niebawem na ciąg dalszy mediowych prac .......

4 komentarze:

  1. wygląda jak by miało kilkaset lat bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, te słowa to miód na moje serce :) wiesz że bardzo krytycznie podchodzę do tego co robię.... :))))

      Usuń
  2. Spodziewałam się rolki, a to takie pojedyncze gotowce :-)
    świetne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elwirko, niestety te "rolki" nie mieściły się na stole, więc musiałam coś wykombinować :))))

      Usuń