tutorial

kartki

czwartek, 28 stycznia 2016

Papierowa miska....

Nie wiem jak Wy, ale u mnie jest tak, że to jak dana rzecz będzie wyglądać  , powstaje w trakcie tworzenia. Jestem niedecydowana, stąd nieraz przerabiam coś po kilka razy. Nie inaczej było z papierową miską. Jedyne co było niezmienne, to jej kształt. Zrobiłam zdjęcie pierwszej wersji i ostatniej. Tych środkowych nie fotografowałam. Pokaże , żebyście nie bali się zmieniać swoich prac.
Tak wyglądała miska w wersji nr 1. Jajka to prace ubiegłoroczne.


 A teraz pokażę , jak ta sama miska wygląda obecnie.








Inna? Oczywiście! Jajka - to wytwór ubiegłoroczny, a te wszystkie postarzania, to takie moje skrzywienie. Wszystko postarzam , bo to mi się podoba. Więc jeżeli ktoś z Was lubi nowoczesne formy, to raczej nie dogadamy się. Przykro mi bardzo . Natomiast pragnę nadmienić, że w następnym poście, będzie o notesach......



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz