tutorial

kartki

sobota, 10 października 2015

Mix media II edycja.....

to był strzał w dziesiątkę! Warsztaty, które prowadziła w Skoczowie Vika były dla mnie bardzo ważnym wydarzeniem. Jej dzieła podziwiam odkąd trafiłam na bloga "astrolabiumart". Nie ukrywam, iż mix mediowe prace są dla mnie ciekawsze od scrapbookingowych. Ma się w nich większe pole twórcze......  Ale niestety, tu sama technika nie wystarczy. Trzeba mieć wiedzę o materiałach mediowych i ogromną wyobraźnię. Jeżeli chcielibyście podziwiać  jej twórczość, to zapraszam tutaj . Naprawdę warto! Ale wracam z chmur na ziemię...... Droga do Skoczowa upływała w przyjemnej i wesołej atmosferze.... Do czasu..... Pierwszy raz zapętliliśmy się w Wadowicach. Przez remonty..... Drugi raz w Skoczowie..... dopóki do mnie nie dotarło,że warsztaty są pod innym adresem niż siedziba firmy.......Trzeci raz bardzo długo szukaliśmy docelowego adresu , a właściwie to konkretnie nr 19 , i za nic nie mogliśmy go znaleźć.......  Przed wiaduktem ostatni nr był 17, za wiaduktem 23..... Gdzie ten 19!....... Gdy mijała godzina mojego spóźnienia , a zdenerwowanie sięgnęło zenitu ( bałam się, że jeszcze trochę i nie nadrobię już zaległości ) , podkusiło mnie, abyśmy wjechali w taką ścieżkę asfaltową, tuż za wiaduktem wzdłuż  nasypu kolejowego..... Okazało się , że to tam! Yes! Znaleźliśmy! Zapukałam , otworzyły się drzwi, i zniknęłam w środku.....  warsztaty trwały w najlepsze!..... Na pocieszenie  dowiedziałam się , że niektórzy to lądują nawet w Czechach.... Trzy GPS-y !!!  Jest takie powiedzenie - podróże kształcą . Oj , to prawda!....  Jeszcze tylko nadmienię, że te warsztaty trwały od 9:00 do 20:30. Pokażę Wam teraz, co się tam nauczyłam......
Wtedy jeszcze było mi wesoło......
 Nadrobiłam zaległości ( pierwszy był talerz) i dołączyłam do grupy.....

Pojawiają się pierwsze kolory.....
 Ponieważ nie mogłam robić zdjęć, gdyż to były mix media , bardzo brudząca technika.... toteż pokażę już gotowe prace...... ozdoby w stylu starego glamour......



 oraz piernikowy talerz.....
Popełniłam parę błędów, a jakże.... ale teraz przynajmniej wiem, od czego zacząć. A reszta.....to już kwestia fantazji.......... Pozdrawiam wszystkich odwiedzających, i zapraszam na następnego posta, w którym pokażę coś, na co może skusicie się ,żeby zrobić........ A więc do zobaczenia!.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz