tutorial

kartki

sobota, 2 maja 2015

Zaczynam zabawę

z art journalingiem......Od dłuższego czasu miałam ochotę na taką formę kreatywności, ale jakoś ciągle go nie miałam  . Wszystko dawno kupione, czekało tylko na realizację. Więc powiedziałam DOŚĆ! I tak to się zaczęło :)  . Dziś pokażę jak robiłam pierwszy art...  Przy następnych, będę podawała już tylko co użyłam..... Ponieważ kupiłam zły zeszyt do art journalu ( odklejają się kartki )  w miejscu łączenia kartek muszę wklejać paski papieru żeby wszystko trzymało się razem :(......
następnie gruntuję kartki gesso i jak podeschną ( można przyśpieszyć suszarką lub nagrzewnicą :) pokrywam je gel medium


 jak i ta warstwa podeschnie , oddajemy się cudownemu paćkaniu wszelkimi mediami ( ja do tego najczęściej używam rąk :) )
















 Jak już zrobiłam tło, znów wszystko zabezpieczyłam gel medium, poniżej widać jak jeszcze schnie.....
 Teraz można zabrać się za wklejanie i ozdabianie przy użyciu tzw " czego dusza pragnie"....

 Efekt końcowy.....
 A to użyłam do stworzenia swojego pierwszego art......
Gel medium lepiej żeby było soft ! ( moje jest nie dość że heavy to jeszcze extra - jakbym smołą smarowała....). Zawsze używam zmywających chusteczek dla dzieci i aby nie schły przy ciągłym wyciąganiu z opakowania, na czas pracy  potrzebną ilość przekładam sobie do osobnego łatwo-otwieralnego pudełka

 Jeżeli Was nie zanudziłam do końca, to zapraszam ponownie. Pozdrawiam i do zobaczenia.....


4 komentarze:

  1. Świetna praca, a co dodałaś na końcu , białe gesso czy jeszcze coś innego co dało Ci ten efekt mgły i oparów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :).......A co do pytania,to najpierw roztarłam shake graphit kolor biały ( Ten gruby jakby pisak z białą nakrętką ) a później na to pozłotka w perłowym i srebrnym kolorze firmy STARWAX .... :)

      Usuń