tutorial

kartki

sobota, 25 kwietnia 2015

Migiem

pokażę Wam ostatnio zrobione kartki imieninowe dla mężczyzny.
Muszę się po cichu przyznać, że odkąd mam ploter tnący ScanNCut CM 840 firmy Brother , rozleniwiłam się jeżeli chodzi o wycinanie wykrojnikami na maszynce. Ta maszyna ma niesamowite możliwości . Stworzenie przy jej pomocy jakiejkolwiek pracy jest tzw. "pesteczką". Ale jak to się mówi , coś za coś. Elementy wycinane tradycyjnym wykrojnikiem są wytłaczane, na ploterze natomiast nie!. To jest jedyny minus, całej tej zabawy. Nie myślcie więc sobie, iż zastąpi wam tradycyjną maszynkę i wykrojniki. Np. prezenty w pierwszej kartce wycięte są ploterem (zrobiłam je takie duże, gdyż mają pomieścić tag z życzeniami i kasę :)))). Natomiast trybiki na drugiej kartce, wycinane i wytłaczane są na tradycyjnej maszynce . Prawda,że jest różnica? Ale podsumowując, uważam ,że ploter  i tak wart jest posiadania , za swoje praktycznie nieograniczone możliwości!!!!!!   I tym końcowym akcentem żegnam się dzisiaj z Wami. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia . Zapraszam ponownie.

2 komentarze:

  1. Czyli wniosek z tego taki, że i maszynka, i ploter znajdują zastosowanie w pracy z papierem :) A karteczka prawdziwie "gentlemeńska" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. O ploterze marzyłam od dawna, ale w Polsce niestety był dostępny tylko z USA. Koszty sprowadzenia + dostosowanie do naszego prądu to było za dużo. I doczekałam się. Jestem nim zachwycona, gdyż ma naprawdę nieograniczone możliwości. Cena duża, ale wart tego. Dziękuję za miłe słowa co do kartki :)))) Życzę Ci miłego weekendu......

      Usuń