tutorial

kartki

czwartek, 28 maja 2015

Po ....

bransoletkach zaczęłam zabawę z wisiorami, kolczykami oraz następnymi bransoletkami. Część była na zamówienie, a część dla mojej córki :). Tak to jest, że jak się zacznie, to ciągle przychodzą nowe pomysły i nie można przestać. A myślałam, iż biżuteria to ostatnia rzecz jaką będę robiła.... I proszę! Ta dam! Robię! Ale aby Was nie przynudzać, zobaczcie co tym razem stworzyłam. Na początek wisiory. Zrobione są z papieru scrapowego , i zostały polakierowane . W ten sposób, zabezpieczyłam je przed zniszczeniem. Stwierdziłam,że fajnie może wyglądać łączenie papieru z innymi elementami biżuteryjnymi , toteż je pododawałam .Wg mnie, wyszło dobrze .
 Po wisiorach przyszedł czas na kolczyki. Zwijałam, malowałam, lakierowałam itp,itd....... I znów pomyślałam, że papier trzeba czymś ożywić. Stąd dodatki. Tym razem , też mi się podoba.

 Tu użyłam akwareli. Niesforna twórczość :) Maziałam,plamiłam i otrzymałam coś takiego. Chciałam,żeby było bardzo kolorowe, takie na lato. I wyszło! Tak wygląda przód kolczyków....
 a tak tył....
 przód.....
 tył.....
 przód....
 tył......
Jak widać wcale nie są pod względem kolorów identyczne . Łączy je to, że poszczególne kolory występują na obu kolczykach. Te kolczyki również polakierowałam. Na początku trochę się zmartwiłam, gdyż farbki nadały wypukłości. Ale jak się przyjrzałam dokładniej , to stwierdziłam, iż nawet dobrze to wygląda. Dostały "faktury". ..... Po kolczykach przyszedł czas na bransoletki . Różnią się nie tylko kolorem , kształtem, ale też wielkością poszczególnych elementów....







I jeszcze zdjęcie rodzinne...... :)
Zachęcam do stworzenia własnej biżuterii. Jest to dziecinnie łatwe. A ile przy tym zabawy! Trzeba tylko troszkę cierpliwości. Ostrzegam! Zabawa nie dla nerwowych ! ;) Dziękuję za odwiedziny . Jesteście kochani że zaglądacie do mnie . Następny post - moje kartki komunijne. Całusy dla Was i do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Wisiory rewelacyjne ! Jesteś Iwonko niesamowita w tym wymyślaniu :-)

    OdpowiedzUsuń