tutorial

kartki

czwartek, 4 września 2014

Na imieniny notebook ....

dla mojego męża ......... Tak się złożyło , że na jednym z obserwowanych przeze mnie blogów, znalazł się super pomysł na karteczkę. Ponieważ mój mąż miał imieniny, postanowiłam zrobić dla niego właśnie taką. Co prawda nie jest informatykiem, ale z racji wykonywanego zawodu, wiele godzin spędza przed laptopem. Jeżeli ciekawi jesteście efektu , zapraszam na spojrzenie co wymodziłam....








Pragnę jeszcze nadmienić, iż mój mąż lubi kosić trawę. Gdy otworzył pudełko, tak zaczął się śmiać, że aż się popłakał. Karteczka bardzo mu się spodobała. Jeżeli chcielibyście zrobić podobną , to zapraszam do hani 739 tutaj . Naprawdę warto. A teraz serdecznie Was żegnam, i zapraszam ponownie. Dziękuję,że zechcieliście do mnie zajrzeć.


4 komentarze:

  1. Dziękuję pomysł jednak nie mój tylko Hani, podałam linka do jej strony, ja wykorzystałam jedynie dla mojego męża .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, rzeczywiście można się pośmiać (w sensie pozytywnym oczywiście). Bomba :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, śmiechu było co nie miara :) :) :)

    OdpowiedzUsuń