tutorial

kartki

poniedziałek, 6 stycznia 2014

LOVE, LOVE, LOVE......

Co prawda do 14 lutego jeszcze kawałek czasu , ale u mnie zagościły już karteczki z tej okazji . Dzisiaj przedstawię serię LOVE. Po głowie co prawda chodzi mi jeszcze jedna , ale o niej na razie sza!.........
Zapraszam do oglądania....












Ale żeby nie było , że tak monotematycznie to pokażę parę kartek które przygotowałam z okazji ślubów. Sezon ślubny zaczęty , toteż i karteczki potrzebne.

Oto pierwsza ....



Druga......

 Trzecia....



Czwarta....



i ostatnia  ...

To wszystko.... Biegnę robić następne , oczywiście pokażę  je jak tylko zrobię. Na razie serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam na cdn.....







1 komentarz:

  1. Piękne kartki, też mam te papiery wykorzystane do walentynkowej serii. A folder - ramka w karteczce ślubnej pięknie dopełnia całości.

    Do zobaczenia jutro (udało mi się zamienić sobotę)

    OdpowiedzUsuń