tutorial

kartki

sobota, 10 października 2015

Honeycomb paper ornament......

Zobaczyłam..... i od razu zrobiłam...... Cudne! Takie....... konstrukcyjne....... Bardzo mi się podobają, i postanowiłam pokazać na warsztatach, jak to zrobić. Efekt....oszałamiający.....  Zachęcam, abyście zrobili, bo warto. Wzbudzicie zazdrość wśród znajomych.......  Papier, musi być jak najcieńszy. Oczywiście, ozdoba  jest przez to delikatna, ale wystarczy uważać , żeby nie potargać lub pomiąć. Frycowe zapłaciłam, kiedy robiłam pierwsze egzemplarze. Ale wypracowałam sobie pewien sposób, i teraz nie mam problemu. Zdjęcia nie najlepsze, ale cóż, kiedy już się wygrzebałam do ich zrobienia, nadszedł zmierzch. Mimo to pokażę. Użyjcie wyobraźni...... Zapraszam.....
W śród oryginalnie kolorowych papierów są też takie które zrobiłam sama.... Ciekawe czy poznacie które to ?....... I to tyle. Mało i dużo.... Zależy jak na to spojrzeć. W takim razie mówię Wam do zobaczenia, i zapraszam ponownie .........

8 komentarzy:

  1. Iwonka to są przepiękne rzeczy zarówno bombki jak i te cudeńka powstałe z mediów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podobają ,dziękuję ....

      Usuń
  2. Rewelacyjne dopełnienie świątecznych prezentów :-) , a gazetkowiec bombowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! A ja myślałam że jesteś za oceanem! tak dawno Cię nie widziałam :))))) Dziękuję bardzo za komentarz ,a z tymi świątecznymi prezentami masz absolutną rację ! Myślę,że się jeszcze zobaczymy! :)))))

      Usuń
    2. Wypoczywałam w Świnoujściu, odwiedziłam Szwecję i Danię :-)))

      Usuń