tutorial

kartki

czwartek, 15 października 2020

Na zawołanie....

 Uwielbiam tworzyć dla mojej córki. Ostatnio, chciała udekorować drzwi jesiennym wieńcem , ale z przykrością stwierdziła , że oba wieńce które były w jej posiadaniu, do niczego już się nie nadają. Pomyślałam, że mam w swoich zasobach piękne hortensje oraz jesienne liście, które kupiłam w ubiegłym roku na giełdzie kwiatowej. Zrobię więc dla niej wieniec..... I tak w TEDIM kupiłam styropianową połówkę wieńca oraz taśmy z raffi ( myślałam, że to taśmy z juty, dopiero w domu zobaczyłam, że to raffia 🙈 😂 ). Najpierw, pomalowałam styropian dwoma kolorami farby akrylowej: beżową i brązową. Następnie, owinęłam taśmą jutową , a to owinęłam sznurkiem, aby zabezpieczyć wieniec przed rozpadnięciem się, oraz drzwi przed rysowaniem, kiedy wieniec będzie się poruszał. Dopiero na tak przygotowaną konstrukcję nakleiłam hortensje oraz liście. Efekt mojej pracy możecie zobaczyć poniżej. Kiedy zrobiłam zdjęcia, stwierdziłam, że w naturze, wieniec o wiele piękniej się prezentuje. No cóż, wobec tego patrząc na niego, trzeba w tym wypadku użyć wyobraźni ...😏 Zapraszam chętnych do oglądania.

Tu w trakcie tworzenia


Tak wygląda spód wianka






Myślę, że wyszło nie najgorzej.... Dziękuję za odwiedziny :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz